Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
Bonio
Posty: 925
Rejestracja: 05 lip 2011 12:20
Auto: CG2
silnik: 3.0v6
Lokalizacja: Grajewo

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: Bonio »

ja używałem osram night breaker plus, fakt światła DUZO więcej od zwykłej żarówki, barwa światła bielsza ale żywotność 8miesięcy za prawie 100zł to lekka przesada :/
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: fotografiks »

QuicksilveR pisze:
Trojan pisze:Na allegro chyba po 40 kilka złociszy jak jakiś czas temu zerkałem..
Czyli cena, jak za Philips Blue Vision. Kluczowe jest, porównywane były z Blue Vision, czy Premium?
Za HB3 + HB4 zapłaciłem koło 80zł, przesyłka była łączona z innymi pierdołami od tego gościa - te żarówki dorzuciłem przy okazji;)

Mają fajne pudełka także można na zapas stare żarówki włożyć i myk do bagażnika, tylko trzeba wyciągnąć tekturke bo napis DON`T USE IN EUROPE rzuca się w oczy;)

Te co miałem to były Philips Premium.
Trojan pisze: Co do diód na tył to moim zdaniem 1W są za słabe ,może w taką pogodę jak teraz się sprawdzą ale w większym słońcu może być problem.
Mam w Civie tak zrobione kierunki i ledy 3W i też szału nie ma ,są oczywiście widoczne ale zawsze mogło by być lepiej. Wieczorem świecą rewelacyjnie,tylko w Civicu też mamy ciut inne klosze jak w Accordzie.
Mam przygotowany taki sam zestaw do Acco ale jeszcze nie testowałem.

A tak mniej więcej wygląda ta dioda (ta konkretnie jest z samochodu mojego starszego bo też ma US lampiony ,ta ma z tego co kojarzę 10W i jest naprawdę mocna ,nie ma problemów z widocznością)
Chyba nie zostałem dobrze zrozumiany, bo tutaj widzę patent - dioda zamiast żarówki - jasna sprawa ze będzie to słabe rozwiązanie bo dioda daje mniejszy strumień światła i zawężony w stosunku do szklanej bańki.
Największy minus jest taki że w naszym przypadku: tracimy jedno światło pozycyjne na rzecz kierunku. Ja dążę do tego żeby zostawić z tyłu 6 pozycji jak seria nakazuje.

Światło kierunku ma być emitowane z innego miejsca - zza odblasku... jak umieszczę diody zaraz za plastikiem to świeci bardzo ładnie - dzień. noc, słońce itp... szereg 12 diod (bo tyle wejdzie w lampę na szerokość) wygląda ciekawie i daje rade przebić się przez odblask nawet jak pada na niego światło z zewnątrz...

Wieczorem trzasnę jakieś foty dla lepszego przekazu gdzie co ma byc upchnięte;) Pismo obrazkowe będzie najbardziej zrozumiałe ;)
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2100
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: QuicksilveR »

fotografiks pisze:Te co miałem to były Philips Premium.
Tak myślałem. Bo Philipsy Blue Vision świecą zdecydowanie bielszym światłem niż Premium.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: Trojan »

Już załapałem o co biega w Twoim projekcie :mrgreen:
Ciekawe rozwiązanie.
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: fotografiks »

No to muszę pochwalić Narvy, we mgle w nocy jeździ się bardzo dobrze.

A co do tyłu to się przedłuża bo musiałem zamówić nowe diody -> przez przypadek kilka sfajczyłem... puściłem zasilacz i był przestawiony z 12v na 24V i wystarczyła tylko chwila...
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Awatar użytkownika
przemek
Posty: 625
Rejestracja: 19 paź 2013 23:30
Auto: Accord 99 CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: kuyavian-pomeranian/NL

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: przemek »

w deszczu tez narva daje rade ? zastanawiam sie nad tymi swiecidelkami na swieta :lol:
Obrazek
Tecu
Posty: 286
Rejestracja: 26 wrz 2012 08:10
Auto: CG4
silnik: 2.0
Lokalizacja: Dresden

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: Tecu »

Wczoraj przyszły te narvy i powiem że świecą mega biało
Awatar użytkownika
jerek
Posty: 195
Rejestracja: 12 cze 2012 17:02
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: 2.0
Lokalizacja: Kraków

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: jerek »

nie zniszczą w szybkim tempie odbłyśników??
http://usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=530" onclick="window.open(this.href);return false; Coupetka
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: Trojan »

Mam HB3 zamiast HB4 wsadzone od jakiegoś czasu i nie zauważyłem jakiegoś wypalenia odbłyśników. HB3 też ma 60W.
Raczej nie powinno się nic stać to nie jest jakiś chinol 100W.
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: fotografiks »

przemek pisze:w deszczu tez narva daje rade ? zastanawiam sie nad tymi swiecidelkami na swieta :lol:
Dzisiaj jak rano darłem z Krk w pełnym deszczu nie było źle... We mgle mnie oczarowały, w deszczu jest normalnie... jakieś jasne punkty lub linie widać idealnie... gorzej jak linii w ogóle nie ma.

Cieżki temat jest momencie naprawdę dużej ilości wody i jak ktoś wali po oczach z naprzeciwka...ale w takim przypadku to nigdy nic nie widziałem... nie wiem czy też tak macie ? Czy moja "kurza" ślepota się odzywa;) ?

jerek pisze:nie zniszczą w szybkim tempie odbłyśników??
Zobaczymy ;)
Jak Trojan wspominał nie są to tzw. 100W wiec wkładałem je bez większego strachu;)
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
ODPOWIEDZ