Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3

Post autor: fotografiks »

misio40 pisze:Dawaj zdjęcia środka 8-) ... no ale tylne obrysówki to rarytasik ! A na tylne uslampy to też by było kilku chętnych :lol:
Środek także cyknę jak będzie chwila na działce... ew gdzieś w ciekawy miejscu jak wyląduje tam z aparatem... wiec może trochę mi jeszcze zejdzie;)

No obrysówki oraz brak migaczy bocznych... miodzio... Kurcze "dizajnerzy" amerykańscy wpuszczający fury na rynek mają inne i chyba lepsze podejście do tematu niż "nudni" europejczycy ;)
matysziom pisze:mozna polepszyc hamowanie nalezy zastosowac zaciski z ATR (tarcza 300mm) zacisk 2tloczkowy wchodza Plug&Play
Co do Prelude 2.2 to sie nie wypowiadam ale tam chyba byly 1 tloczkowe zaciski
Dokładnie, lecz w moim przypadku swap z Preludy oznacza przejście z 260 mm na 282 (Plug&play i zostają 4 szpilki), a to już jest różnica... Chociaż mało kiedy po naszych drogach lata się ponad 180 km/h wiec nie mam na to ciśnienia:) Aczkolwiek gdzieś tam pomysł się tli...
loot pisze:A w Preludzie jakie sa hamulce? Tzn jaka srednica tarczy i czym sie roznia?
To w sumie jedynie pomocna informacja dla "czteroszpilkowców" (LX US) ;)
Ty masz w serii taką średnicę więc u Ciebie jedynie przekładka jak kolega Matysziom wspominał lub rzeźba z Legenda ... tylko to już większy wyczyn...
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Awatar użytkownika
matysziom
Posty: 1156
Rejestracja: 15 sie 2011 21:32
Auto: Accord CG4
silnik: F20B7

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3

Post autor: matysziom »

fotografiks pisze:
Dokładnie, lecz w moim przypadku swap z Preludy oznacza przejście z 260 mm na 282 (Plug&play i zostają 4 szpilki)
z tego co wyczytalem to:
Accord coupe usa / canada i prelude: tarcze 282 mm, grubość 23 mm, zacisk jednotłoczkowy.
wiec czemu tarcza 260 :?: moglbys tez pomyslec o zaciskach z acco EU wtedy masz 2 tloczki i 280mm
Awatar użytkownika
rychu94
Posty: 215
Rejestracja: 31 maja 2011 00:08
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.3
Lokalizacja: EWE

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3

Post autor: rychu94 »

kolejny USDM i oto chodzi a nie nudne EU :lol:
co do hamulców to zrób swapa z CG4(tarcze 282,zaciski dwutłoczkowe )ja tak mam w mojej i szczerze mówiąc znacznej różnicy nie ma tylko ładnie wygląda przy dużej feldze ;)
były HONDY/SUBARYNY/LEXUS a jest KIZASHI
Awatar użytkownika
krisss111
Posty: 1700
Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
Auto: CG4 2001r
silnik: f20B7
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
Kontakt:

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3

Post autor: krisss111 »

dajcie jakąś fotkę tego jednotłoczkowego zacisku... bo aż ciekaw jestem jak to wygląda.
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3

Post autor: fotografiks »

matysziom pisze: z tego co wyczytalem to:
Accord coupe usa / canada i prelude: tarcze 282 mm, grubość 23 mm, zacisk jednotłoczkowy.
wiec czemu tarcza 260 :?:
Być może taka była fantazja inżyniera prowadzącego projekt;)

(US - 45251-S84-A01 DISK, FR. BRAKE) -> 260mm
rychu94 pisze:kolejny USDM i oto chodzi a nie nudne EU :lol:
Tak zwany amerykański luz...
No i rasowy bęben z tyłu to podstawa ;)
rychu94 pisze: szczerze mówiąc znacznej różnicy nie ma tylko ładnie wygląda przy dużej feldze ;)
Dlatego też nie mam dużego ciśnienia na te zmiany...
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Awatar użytkownika
tomiek
Posty: 790
Rejestracja: 14 kwie 2012 08:33
Auto: CG3
silnik: H22A
Lokalizacja: Warszawa WK i WD

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3

Post autor: tomiek »

Mój kolor!
No i USDM, a raczej Kanada ;)
Wkładaj OEM lampy USDM na przód, bo głupio wygląda bez żółtych obrysówek.
Rozumiem, ze wewnątrz króluje szary welur?
Masz ABS? Chyba nie...

Pokaz zdjęcie tyłu.
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3

Post autor: fotografiks »

tomiek pisze:Mój kolor!
No i USDM, a raczej Kanada ;)
Dokładnie
tomiek pisze: Wkładaj OEM lampy USDM na przód, bo głupio wygląda bez żółtych obrysówek.
Jak już wspominałem ze względu słaby flow projektowy europejczyków i tym samym problemy przeglądowo-drogowe należało pozbawić samochód kilku zacnych elementów designu... :/
tomiek pisze:
Rozumiem, ze wewnątrz króluje szary welur?
Masz ABS? Chyba nie...

Pokaz zdjęcie tyłu.
Dokładnie tak jak piszesz...
ABS w nodze - ale jak się to mówi - nie ma sie psuć;)

A co do zdjęć to wrzuće coś jak tylko coś ciekawego ustrzele, a pogoda nie nastraja... Druga sprawa jest taka, że aktualnie na działce buduję drewnianą bardachę wiec ze względu na bagażnik dachowy eksploatuje IV gena;)
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: Trojan »

nawet nie głupio wygląda ten cały zadek oświetlony 8-)
Dobra ta fotka na której wygląda jak model na jakiejś makiecie :mrgreen:
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: fotografiks »

Jak dla mnie tyle światła z tyłu to kozak...
Z odległości w ciemności wygląda jak wielka zagadka;)

Na razie jednak wróciłem do lamp ze wstawkami, bo lecę za granice i nie chce się narażać na ewentualne dodatkowe problemy i zatrzymania;)

PS.
Już mam opracowany patent na kierunkowskazy... tak aby zostawić jak w US oryginale 6 x pozycja z tyłu i pomarańczowy kierunek sprytnie ukryty w lampie;)
Na tą chwilę beta testy w słońcu jednej lampy zostały zaliczone...
Wiec muszę skompletować drugą i mam cichą nadzieje ze Ci co będą jechać za mną będą mogli się delektować pełnią czerwonego światła i pomarańczowym kierunkiem;)
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: Trojan »

Wydaje mi się ,że za granicą nie musisz się stresować czerwonymi kierunkami.
Daj znać jak przetestujesz te żarówki które zamówiłeś na przód.
ODPOWIEDZ