a czemu nie? przecież to praktycznie to samo co dot 4, tylko inna temperatura wrzenia. jeden i drugi jest nonsilikon, więc bez problemu działa. to nie klocki które muszą się rozgrzać żeby dobrze trybić (w przypadku "sportowych")i coś z charakterystyki produktu:
"Specjalnie zaprojektowany do systemów ABS. Lepkość niższa niż w płynach klasy DOT 4 i DOT 3 umożliwia łatwiejszy przepływ płynu w mikrozaworach systemu ABS. Doskonale neutralny dla uszczelnień stosowanych w układach hamulcowych.
Właściwości antykorozyjne. "
a i jeszcze dodam..... ostatni raz tak często myłem furę w zimę. wsszystko jest ok, oprócz elementów zawieszenia, wszystko siępokryło rdzawym nalotem, nigdy czegoś takiego nie mialem, bo nie tak często myłem, a tej zimy co tydzień myjnia. i teraz trzeba wszystko wyczyścić i zakonserwować
![Zmieszany :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)