Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Accord CB9 1992 pure USDM
Accord CB9 1992 pure USDM
Witam. Trafiłem tu czałkiem przypadkowo i widzę, że doskiera brak accordów 4 generacji, więc pokazę swoją. Latam ją piąty rok.
MODEL: 1992, Aerodeck
SILNIK: F22A6. 140KM, LPG
UKLAD DOLOTOWY: stock
UKLAD WYDECHOWY: stock
ELEKTRONIKA: 4xszyby, lusterka, szyberdach, elektryczna antena
UKLAD NAPĘDOWY: stock; Automat 4-ro biegowy
ZAWIESZENIE: stock
UKLAD HAMULCOWY: stock tarcze przód 282mm, tarcze tył
BODY-KIT: owiewka szyberdachu, postojówki USDM, tyłnie swiatła USDM>>świecą całą szerokoscią, pomarańczowe migacze, 4 x originalne chlapacze, originalne aluski Hondy 15", zderzaki i lusterka i dysze spriskiwaczy w kolorze nadwozia.
WNĘTRZE: airbag; klima; tempomat; automat; cupholder; dimmer; coin pocket; welury wszędzie; dywan na podłodze:); dywaniki dwustronne>> lato welur, a zima gumowe z korytkami; światełka w dzwiach; 2x podłokietnik w tym przedni z regulacją kąta pochylenia; podwójna roleta bagażnika, kontrolka otwarcia poszczególnych drzwi i klapy, kontrolka stanu zużycia oleju, kontrolka niezapętych pasów, kontrolka testująca zarówki hamulców, 3-cie światło stop
CAR-AUDIO: Radio OEM-Honda; 4 głośniki + jeden basowy
INNE: 5kluczyków
PLANY: utrzymać w takiej kondycji jak do tej pory, zabierac rodzinę na wakacje, dojeżdzać wszędzie gdzie bedziemy z Anią chcieli
Poszukiwania rodzinnego kombi rozpoczęły sie z chwilą sprzedaży edka. Plan był na dużą rodzinną furkę, tanią w eksploatacji z klimą i w kombi. Skupiłem się na accordzie ,ale cięzko było coś znaleść, albo były w kiepskim stanie, albo im czegoś brakowało, albo były po prostu za drogie . Potem przerzuciłem swoje zainteresowania na mondeo TD w kombi. Ale tu było chyba jeszcze gorzej. Co drugi to kręcona szafa, rdzewiały jeszcze bardziej niż Hondy i o gólnie ich jakość była na średnim poziomie, no ale wizja taniego serwisowania w Salonie Forda, nachłaniała mnie bym szukał.
Az pewnego dnia postanowiłem raz jeszcze zaglądąć na oferty accordów IVgeneracji w nadziei, ze może, a nóż znajdę Kombi z klimą i na gazie. I udało się.
Pomimo iż był to automat i tu wielki ukłon w strone żony że się zgodziła, bo nie przepada za automatami, ugodzilismy ze zadzwonimy, wypytamy i polecimy jakby co I nastepnego dnia, ja, tesciu (pożyczkodawca części kasy) i przemkowal (doświadczony obierzyświat, który po raz kolejny jechał ze mną po Hondę) ruszylismy po furkę.
I stało sie, kupiona.
Auto ma krótką historię.
Jakiś lekarz przytargał sobie z USA do Anglii. Tam polak na obczyźnie odkupił ją i przyjechał do Polski dając rodzinom. I od 2005roku w jednych rękach, którzy przez 4 lat zrobili nie całe 30tys km.
Furka jak na swoje lata ma się moim zdaniem bardzo dobrze. W zawieszeniu nic nie stuka, w srodku nic nie trzeszczy, odpala "od strzała", silnik pracuje równo, wg zapewnień nie ma zadnego poboru oleju. Na bagnecie jest go full, ładny przezroczysty 10w40. 100% bezwypadek, 100% originalny lakier, zadnej stłuczki czy coś takiego.
Są to foty zaraz po zakupie w 2009
Obecnie mam fel z acc 6gen.
ZDJĘCIA:
Trochę nowsze:
Dokładka, ahlogeny, spryski lamp:
Obecnie
A tak auto wygląda obecnie, końcówka jesieni:
MODEL: 1992, Aerodeck
SILNIK: F22A6. 140KM, LPG
UKLAD DOLOTOWY: stock
UKLAD WYDECHOWY: stock
ELEKTRONIKA: 4xszyby, lusterka, szyberdach, elektryczna antena
UKLAD NAPĘDOWY: stock; Automat 4-ro biegowy
ZAWIESZENIE: stock
UKLAD HAMULCOWY: stock tarcze przód 282mm, tarcze tył
BODY-KIT: owiewka szyberdachu, postojówki USDM, tyłnie swiatła USDM>>świecą całą szerokoscią, pomarańczowe migacze, 4 x originalne chlapacze, originalne aluski Hondy 15", zderzaki i lusterka i dysze spriskiwaczy w kolorze nadwozia.
WNĘTRZE: airbag; klima; tempomat; automat; cupholder; dimmer; coin pocket; welury wszędzie; dywan na podłodze:); dywaniki dwustronne>> lato welur, a zima gumowe z korytkami; światełka w dzwiach; 2x podłokietnik w tym przedni z regulacją kąta pochylenia; podwójna roleta bagażnika, kontrolka otwarcia poszczególnych drzwi i klapy, kontrolka stanu zużycia oleju, kontrolka niezapętych pasów, kontrolka testująca zarówki hamulców, 3-cie światło stop
CAR-AUDIO: Radio OEM-Honda; 4 głośniki + jeden basowy
INNE: 5kluczyków
PLANY: utrzymać w takiej kondycji jak do tej pory, zabierac rodzinę na wakacje, dojeżdzać wszędzie gdzie bedziemy z Anią chcieli
Poszukiwania rodzinnego kombi rozpoczęły sie z chwilą sprzedaży edka. Plan był na dużą rodzinną furkę, tanią w eksploatacji z klimą i w kombi. Skupiłem się na accordzie ,ale cięzko było coś znaleść, albo były w kiepskim stanie, albo im czegoś brakowało, albo były po prostu za drogie . Potem przerzuciłem swoje zainteresowania na mondeo TD w kombi. Ale tu było chyba jeszcze gorzej. Co drugi to kręcona szafa, rdzewiały jeszcze bardziej niż Hondy i o gólnie ich jakość była na średnim poziomie, no ale wizja taniego serwisowania w Salonie Forda, nachłaniała mnie bym szukał.
Az pewnego dnia postanowiłem raz jeszcze zaglądąć na oferty accordów IVgeneracji w nadziei, ze może, a nóż znajdę Kombi z klimą i na gazie. I udało się.
Pomimo iż był to automat i tu wielki ukłon w strone żony że się zgodziła, bo nie przepada za automatami, ugodzilismy ze zadzwonimy, wypytamy i polecimy jakby co I nastepnego dnia, ja, tesciu (pożyczkodawca części kasy) i przemkowal (doświadczony obierzyświat, który po raz kolejny jechał ze mną po Hondę) ruszylismy po furkę.
I stało sie, kupiona.
Auto ma krótką historię.
Jakiś lekarz przytargał sobie z USA do Anglii. Tam polak na obczyźnie odkupił ją i przyjechał do Polski dając rodzinom. I od 2005roku w jednych rękach, którzy przez 4 lat zrobili nie całe 30tys km.
Furka jak na swoje lata ma się moim zdaniem bardzo dobrze. W zawieszeniu nic nie stuka, w srodku nic nie trzeszczy, odpala "od strzała", silnik pracuje równo, wg zapewnień nie ma zadnego poboru oleju. Na bagnecie jest go full, ładny przezroczysty 10w40. 100% bezwypadek, 100% originalny lakier, zadnej stłuczki czy coś takiego.
Są to foty zaraz po zakupie w 2009
Obecnie mam fel z acc 6gen.
ZDJĘCIA:
Trochę nowsze:
Dokładka, ahlogeny, spryski lamp:
Obecnie
A tak auto wygląda obecnie, końcówka jesieni:
Ostatnio zmieniony 07 lut 2013 19:20 przez podlez, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Accord CB9 1992 pure USDM
pieknie zadbany "klasyk"
- Prywo
- Loża szyderców
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
- Auto: O3FL
- silnik: 1.4
- Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR
Re: Accord CB9 1992 pure USDM
ja jeszcze widziałem na H3M swoją drogą bardzo ładna
Re: Accord CB9 1992 pure USDM
no tak
H3M to podstawa przy 4 genie
HAKP to taki dodatek
A tu to jako wisienka hehe
W tym roku robię blachy i dalej śmigam. Cudowne auto i liczę, że faktycznie jest nie do zajechania przy odpowiedniej obsłudze.
Póki co zbliżam się do 150 tyś mil
H3M to podstawa przy 4 genie
HAKP to taki dodatek
A tu to jako wisienka hehe
W tym roku robię blachy i dalej śmigam. Cudowne auto i liczę, że faktycznie jest nie do zajechania przy odpowiedniej obsłudze.
Póki co zbliżam się do 150 tyś mil
Re: Accord CB9 1992 pure USDM
Piękny Bezawaryjności :]
- misio40
- Posty: 886
- Rejestracja: 02 gru 2009 11:00
- Auto: Accord 2002 r.
- silnik: V6 3.0 vtec
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Accord CB9 1992 pure USDM
No ładna sztuka, robi wrażenie... A jak się skrzynia spisuje ?
raz honda - zawsze honda
Re: Accord CB9 1992 pure USDM
skrzynia, bardzo bodrze. Zmieniany olej co 40tys km, ATF Honda.misio40 pisze:No ładna sztuka, robi wrażenie... A jak się skrzynia spisuje ?
Czuć zmieniane biegi, ale bez szarpania. Cicha, szczelna, licze, że polata tyle samo co silnik.
- misio40
- Posty: 886
- Rejestracja: 02 gru 2009 11:00
- Auto: Accord 2002 r.
- silnik: V6 3.0 vtec
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Accord CB9 1992 pure USDM
Halogeny to chyba rarytasik, ciężko było zdobyć ?
raz honda - zawsze honda