Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
spawamy przelot do cg2 - kilka pytan
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 31 gru 2012 13:34
- Auto: 6gen
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Wrocław
spawamy przelot do cg2 - kilka pytan
Witajcie koledzy. Jako nowy użytkownik forum chciałem was przywitać serdecznie. Mam nadzieję że będę mógł wam pomoc jak również wy mi pomóżcie.
Samochodzik to cg2 3.0 v6 j30a1 z 2000 roku. Auto mam kilka miesięcy. Kupiłem je z myślą o modyfikacjach. Więc zaczynamy !
Jako że brakuje mi mocy oraz efektów dźwiękowych chce zacząć od wyspawania układu wydechowego. Przelot na rurze 2.5 lub 3 cala. Jedynie chce zostawić seryjne tlumiki końcowe ponieważ nie są przerdzewiale i delikatnie go wygłusza. Mam kilka pytań.
1. Lambda jest przed czy za kkatem?
2. Jest jedną czy więcej sond ?
3. Czy ktoś posiada zdjęcie lub schemat układu od kolektora aż po tłummiki końcowe?
4. Czy w połączeniu z odlotem i stozkiem oraz programem mogę oczekiwać wzrostu mocy o ok 10%? Chciałbym osiągnąć moc na poziomie 220-230km po wystrojeniu tego wszystkiego
Wszystkie rady mile widziane. Pomoc fizyczna i psychiczną też. Dłubiemy panowie
Samochodzik to cg2 3.0 v6 j30a1 z 2000 roku. Auto mam kilka miesięcy. Kupiłem je z myślą o modyfikacjach. Więc zaczynamy !
Jako że brakuje mi mocy oraz efektów dźwiękowych chce zacząć od wyspawania układu wydechowego. Przelot na rurze 2.5 lub 3 cala. Jedynie chce zostawić seryjne tlumiki końcowe ponieważ nie są przerdzewiale i delikatnie go wygłusza. Mam kilka pytań.
1. Lambda jest przed czy za kkatem?
2. Jest jedną czy więcej sond ?
3. Czy ktoś posiada zdjęcie lub schemat układu od kolektora aż po tłummiki końcowe?
4. Czy w połączeniu z odlotem i stozkiem oraz programem mogę oczekiwać wzrostu mocy o ok 10%? Chciałbym osiągnąć moc na poziomie 220-230km po wystrojeniu tego wszystkiego
Wszystkie rady mile widziane. Pomoc fizyczna i psychiczną też. Dłubiemy panowie
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: spawamy przelot do cg2 - kilka pytan
Nie wiem czy to dobry pomysł robić 'przelot' w pierwszej częsci wydechu i zostawić seryjne puchy ,czy nie mija się to z celem
Co do przyrostu to na pewno zakładając dobry kolektor wydechowy ,jakiś 'sportowy' katalizator ,przelotowy wydech-kompletny, dolot powietrza i strojąc to wszytko możesz coś ugrać ale z tą skrzynią to nigdy ścigant nie będzie ,niestety.
Powitania w innym dziale mamy
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 31 gru 2012 13:34
- Auto: 6gen
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Wrocław
Re: spawamy przelot do cg2 - kilka pytan
Dział do przywitania się znalazłem i zaraz tam coś wyskrobie.
Wracając do tematu. Wymiana wydechu jest spowodowana uszkodzeniem seryjnego (rdza). Po co mam pakować się w serię skoro mogę od razu założyć sportowy układ ? Tlumiki seryjne mam zakończone bardzo fajnymi końcówkami oraz w całkiem dobrym stanie. Chciałem je też zostawić bo po wywaleniu całego układu i wstawieniu sportowych tlumikow darloby to ryja masakrycznie kolektora do v6 jeszcze nie spotkałem. A szukam już chwilę na jebaju i alledrogo.
Ścigant to może nie bd ale wczoraj pokazałem gosciowi w civic coupe z b16a2 co potrafi ten silnik i był lekko zdziwiony. Powyżej 160 idzie o wiele lepiej. Chce poprawić jego charakterystyke i nadać mu odpowiedni dźwięk.
Skoro zostawienie seryjnej puszki na końcu to zły pomysł to co proponujesz?
Moge prosić jeszcze o legendę do tego schematu ?
Wracając do tematu. Wymiana wydechu jest spowodowana uszkodzeniem seryjnego (rdza). Po co mam pakować się w serię skoro mogę od razu założyć sportowy układ ? Tlumiki seryjne mam zakończone bardzo fajnymi końcówkami oraz w całkiem dobrym stanie. Chciałem je też zostawić bo po wywaleniu całego układu i wstawieniu sportowych tlumikow darloby to ryja masakrycznie kolektora do v6 jeszcze nie spotkałem. A szukam już chwilę na jebaju i alledrogo.
Ścigant to może nie bd ale wczoraj pokazałem gosciowi w civic coupe z b16a2 co potrafi ten silnik i był lekko zdziwiony. Powyżej 160 idzie o wiele lepiej. Chce poprawić jego charakterystyke i nadać mu odpowiedni dźwięk.
Skoro zostawienie seryjnej puszki na końcu to zły pomysł to co proponujesz?
Moge prosić jeszcze o legendę do tego schematu ?
Re: spawamy przelot do cg2 - kilka pytan
Kolektory z nierdzewki masz na allegro i chyba mtuning ma
http://allegro.pl/listing.php/search?sg ... +accord+V6" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak jak trojan pisze, robienie wydechu 2.5 czy 3 calowego i zostawić seryjne puchy mija się z celem. Wszystko musisz zrobić na przelotowych czy komorowych tłumikach, jak zrobisz to na el-tec czy innych dobrych tłumikach będziesz miał cisze. Chyba że wsadzisz tanie chińskie tłumiki po 100zł to będzie darło jape na kilometry
http://allegro.pl/listing.php/search?sg ... +accord+V6" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak jak trojan pisze, robienie wydechu 2.5 czy 3 calowego i zostawić seryjne puchy mija się z celem. Wszystko musisz zrobić na przelotowych czy komorowych tłumikach, jak zrobisz to na el-tec czy innych dobrych tłumikach będziesz miał cisze. Chyba że wsadzisz tanie chińskie tłumiki po 100zł to będzie darło jape na kilometry
HR
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 31 gru 2012 13:34
- Auto: 6gen
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Wrocław
Re: spawamy przelot do cg2 - kilka pytan
To chyba na razie zainwestuje w sam kolektor , poszukam na spokojnie tłumików a potem będę ciął i spawał Na razie mam priorytet, muszę sprowadzić coilovery do Acco i znaleźć dobrą felgę na lato ;D A z tym nie jest tak łatwo jak się wydaje
Wydechy RM Motors odpadają, REMUS mi sie źle kojarzy , na Magnaflow mnie nie stać, poszukam kogoś kto zrobi na zamówienie Dzięki za pomoc , poczekam jeszcze na legendę do schemaciska i będę działał
Wydechy RM Motors odpadają, REMUS mi sie źle kojarzy , na Magnaflow mnie nie stać, poszukam kogoś kto zrobi na zamówienie Dzięki za pomoc , poczekam jeszcze na legendę do schemaciska i będę działał
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: spawamy przelot do cg2 - kilka pytan
Zamiast siedziec i czekać przejrzyj FAQ na forum.
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 31 gru 2012 13:34
- Auto: 6gen
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Wrocław
Re: spawamy przelot do cg2 - kilka pytan
I jak zwykle wyszedłem na debila Dzięki i tak za podpowiedzi, jeszcze nie przeglądnąłem wszystkiego na forum, MEA CULPA Ale EGR wyczyściłem i przyznam że jest już róznica
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: spawamy przelot do cg2 - kilka pytan
Za mocno powiedziane ale na lenia jak najbardziej pasuje
Link od figo w tamtym temacie pokazywał CG4 ,
tu jest CG2 http://www.lingshondaparts.com/honda_ca ... mod_01=151" onclick="window.open(this.href);return false;
Link od figo w tamtym temacie pokazywał CG4 ,
tu jest CG2 http://www.lingshondaparts.com/honda_ca ... mod_01=151" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: spawamy przelot do cg2 - kilka pytan
koncowe puszki mozna kupic po ok 350 za szt z Pro-exa
reszte juz z rur pospawac ale srodkowy tez jakis raczej przelot wstawic, chyba ze chces na samych rurach to ogarnac
reszte juz z rur pospawac ale srodkowy tez jakis raczej przelot wstawic, chyba ze chces na samych rurach to ogarnac
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 31 gru 2012 13:34
- Auto: 6gen
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Wrocław
Re: spawamy przelot do cg2 - kilka pytan
chciałbym go ogarnąć na samych rurach, nie ukrywam że zdaje sobie sprawę z tego, że może być problem z tym. Najbardziej obawiam się haczenia wydechu o asfalt ze względu na obniżenie zawieszenia w najbliższym czasie, będzie trzeba coś modzić w tym kierunku ;>