Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie

Mechanika, elektryka, naprawy i inne problemy
Awatar użytkownika
audiotone
Posty: 1076
Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Perth Scotland

Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie

Post autor: audiotone »

electro pisze:myślę że takie coś załatwi twoje problemy:
http://allegro.pl/termistor-czujnik-rez ... 37465.html" onclick="window.open(this.href);return false;

To duże szare pudełko to przekażnik pompy i zasilania wtryskiwaczy. Jeden z przekaźników wewnątrz powinien się włączać na stałe (wtryski) drugi od pompy na jakies 2s. Zasilany są bezpośrednio z bezpiecznika 11 7,5A. Sprawdz czy na kablu blu/org dochodzacym do szarego, czy jest zasilanie po stacyjce. A także czy na kablu grn/yel pojawia sie GND na 2s po wlaczeniu zapłonu


Dziekuje za wyjasnienie jutro zabieram sie za ten zespół przekaźników najpierw przelutuje tę płytkę bo napewno jakieś zimne luty są heheh :) co do tego termistora to bede musiał jakos zamówić tego allegro chyba poproszę rodziców w polandii zeby mi to wysłali potem do mnie, a samą pompę znalazłem na e-bayu UK wiec z tym nie bedzie problemu , a takie małe pytanko czy inna pompa bedzie terz pasować ? Wygląd niby identyczny...
jutro porobie zdjęcia tego przekaźnika i niejsca jego umiejscowienia w autku.
electro
Posty: 29
Rejestracja: 11 cze 2009 22:40
Auto: Accord CG2 99
silnik: J30A1

Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie

Post autor: electro »

Tak dla wiekszej jasności sytuacji pomierz napięcia przed lutowaniem. Jeśli pompa identyczna to powinna pasować.
Awatar użytkownika
audiotone
Posty: 1076
Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Perth Scotland

Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie

Post autor: audiotone »

Wklejam zdjęcia jak pisałem , przekaźnik przelutowany ,było kilka zimnych lutów , teraz tylko poczekam na pompe i sprawdzimy całośc w komplecie :)

na pierwszym zdjęciu zaznaczyłem umiejscownie tego przekaźnika przy kolumnie kierownicy
umiejscowienie 1.jpg
na kolejnym widać ten przekażnik
przekaznik 1.jpg
na tym widac ten przekaźnik bez obudowy i miejsce co trzeba przelutować to jest ta płytka lut po lucie i powinno być ok :)
przekaznik 2.jpg

jak już będę miał pompę i ten termistor to opisze rezultaty .
pzd. Wojtas
electro
Posty: 29
Rejestracja: 11 cze 2009 22:40
Auto: Accord CG2 99
silnik: J30A1

Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie

Post autor: electro »

Nie łapię za badzo o co chodzi, kilka postów wyżej pisałeś że pompa sprawdzana i działa. Pisałeś że przekaźniki nie załączają się, a skoro nie to nie zasilają pompy. Więc po co szukasz nowej, skoro tam nie dochodzi prad? Chyba że źle zrozumiałem, jeśli tak to wyprostuj
Awatar użytkownika
audiotone
Posty: 1076
Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Perth Scotland

Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie

Post autor: audiotone »

przepraszam ze wprowadzilem Ciebie w błąd myslałem że pompa chodzi bo cos tam brzęczała ale teraz zdechła totalnie nawet podłanczając ją na kródko to nic, na 100 procent silniczek w srodku ,dowiedzialem sie terz że to jest tak : jak ją ledwo co słychac to ok jesli działa b.głośno to sie kończy, i u mnie było właśnie tak że działała głośno, wiec na poczatku było tak ze winę ponosił przekaźnik bo raz załapywał raz nie teraz jest ok przekaźnik działa za każdym razem ale pompa siadła wiec dlatego napisalem ze musze czekać na pompę :)
Przepraszam za takie zamieszanie może nie dośc dobrze opisałem mój problem na samym początku :?

pzd.Wojtas
Awatar użytkownika
audiotone
Posty: 1076
Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Perth Scotland

Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie

Post autor: audiotone »

Właśnie wczoraj zamontowałem pompę wcześniej przelutowałem ten zespół przekażników przy kierownicy i wszystko miało ożyć..hehe :? aż tu nagle akumulator odmówił posłuszeństwa, ale tak prawde mówiąc to ma juz 12 lat jest od nowości to chyba miał prawo powiedzieć mi ... pi...ole nie robie ... heheeh, ale po podłączeniu na kablach od innego auta pokręcił troszke zassał paliwko i zapalił odrazu :D
czyli żeby zamknąć u mnie zbiornik to muszę jeszcze załatwić ten termistor od niskiego stanu paliwa i wreszcie zamknę ten ziornik i wtedy dopiero uznam że jest wszystko dobrze. czyli tylko na razie pozostaje mi sie rozejżec za jakimś akumulatorem.
Awatar użytkownika
accord115
Posty: 156
Rejestracja: 08 cze 2010 21:49
Auto: Lexus IS200
silnik: 1G-FE
Lokalizacja: Wieluń

Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie

Post autor: accord115 »

Ja nabyłem ten termistor a tu buba
Nie działa to u nas
U nas jest jakiś mikro włącznik z pływakiem w podobnej obudowie co daewoo
Po zwarciu pinu 3 i 5 kontrolka zapala się a jak wpinam termistor zero reakcji :evil:
electro
Posty: 29
Rejestracja: 11 cze 2009 22:40
Auto: Accord CG2 99
silnik: J30A1

Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie

Post autor: electro »

Przyznaje nigdy tego osobiście nie wyciągałem, ale na schemacie instalacji mam jak byk napisane "thermistor" i idzie to bezpośrednio do żarówki. Wniosek taki że albo uszkodzona jest żarówka, albo przewody, lub twój egzemplarz termistora. Jeżeli żarówka jest sprawna to przy włączonym zapłonie powinieneś mieć zasilanie na przewodzie idącym do termistora
Awatar użytkownika
accord115
Posty: 156
Rejestracja: 08 cze 2010 21:49
Auto: Lexus IS200
silnik: 1G-FE
Lokalizacja: Wieluń

Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie

Post autor: accord115 »

Mam zasilanie na przewodzie .
A z tego co wiem są rożne wartości termistorów ta od daewoo jest inna niż hondy
:oops: Jak to dalej rozwiązać
electro
Posty: 29
Rejestracja: 11 cze 2009 22:40
Auto: Accord CG2 99
silnik: J30A1

Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie

Post autor: electro »

Może i sa rózne, ale tutaj cudów nie ma w obwodzie jest tylko żarówka. Podejrzewam że daewoo ma podobnej mocy żarówkę jako kontrolkę, więc wszystko powinno działać. Nie ma tam żadnego mikrostyku, cała genialność tego rozwiązania to prostota. Jeśli wszystko jest u ciebie sprawne to po dotknięciu przewodem rezerwy do masy kontrolka powinna się świecić. Jeśli tak to zmierz rezystancje tego nowego termistora i podaj.

Tutaj możesz soie poczytać, może troche to rozjaśni:
http://hondawschod.pl/viewtopic.php?f=13&t=59
ODPOWIEDZ