Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

"Nowa Nadzieja" Accord Coupe 3.0 V6 2001 ::: QuicksilveR

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
wysio
Posty: 776
Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
Auto: Accord Coupe 99
silnik: V6 3l
Lokalizacja: Otwock

Re: "Nowa Nadzieja" Accord Coupe 3.0 V6 2001 ::: QuicksilveR

Post autor: wysio »

Żeby nie zmienił tematu z nowej nadziei na cichą nadzieję ;)

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2092
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: "Nowa Nadzieja" Accord Coupe 3.0 V6 2001 ::: QuicksilveR

Post autor: QuicksilveR »

Mial187 pisze:Panie, to gazownik przy instalacji tak upchał przewód pod ssącym ?
Tak, a wystarczyło lekko podszlifować kolektor (o czym mu mówiłem) i inaczej ułożyć przewód.
Mial187 pisze:Mam cichą nadzieję że, podczas regulacji zaworów, dwie obejmy gdzieś spadły, bo ciężko uwierzyć żeby tak oddał auto
Niestety, tak oddał :x Także, już nie polecam tego pana.

BTW. Regulacja zaworów pomogła na jakieś 20 km. Potem problem z migającym "czekiem" wrócił.
Świece wymienione, zawory wyregulowane...
Jakieś sugestie?

Może czyszczenie EGR? Padające cewki (ale wszystkie?)...
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: "Nowa Nadzieja" Accord Coupe 3.0 V6 2001 ::: QuicksilveR

Post autor: slepak »

Co "check" pokazał? Co to za błąd?
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2092
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: "Nowa Nadzieja" Accord Coupe 3.0 V6 2001 ::: QuicksilveR

Post autor: QuicksilveR »

slepak pisze:Co "check" pokazał? Co to za błąd?
Cylinder misfire na cylindrach 2-6 i EGR.
Po regulacji zaworów jeszcze nie sprawdzałem błędów.

Tak się zastanawiam, że gdyby to były cewki, to błąd pojawiałby się od razu. A on wyskakuje po jakichś 20 km, czyli po porządnym nagrzaniu układu.
Zawory wyregulowałem, więc do głowy przyszedł mi zapchany lub zablokowany EGR. To zawsze się dzieje po pierwszym hamowaniu, po rozgrzaniu silnika.
Np. jak jechałem od siebie do Wawy było ok (18 km), a po stanięciu w korku lub zwolnieniu do prędkości "spacerowej" zaczynało się poszarpywanie i wywalało migający "czek". I tak za każdym razem, jak silnik zimny, to jest ok, a po kilkunastu kilometrach zaczynają się kłopoty.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Tomek84
Posty: 47
Rejestracja: 26 maja 2016 14:11
Auto: Accord sedan 98-02
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Tarnów / Mielec / Kraków

Re: "Nowa Nadzieja" Accord Coupe 3.0 V6 2001 ::: QuicksilveR

Post autor: Tomek84 »

QuicksilveR pisze:
slepak pisze:Co "check" pokazał? Co to za błąd?
A on wyskakuje po jakichś 20 km, czyli po porządnym nagrzaniu układu.
(...) To zawsze się dzieje po pierwszym hamowaniu, po rozgrzaniu silnika.
Skasuj błąd i zaobserwuj czy przypadkiem nie pojawia się ponownie kiedy po rozgrzaniu silnika rozpędzisz się do prędkości około 80 km/h (50 mil/h) i zwolnisz pedał przyspieszenia?
Czy pojawia Ci się błąd P0401: EGR Insufficient Flow?
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2092
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: "Nowa Nadzieja" Accord Coupe 3.0 V6 2001 ::: QuicksilveR

Post autor: QuicksilveR »

Profilaktycznie wyczyściłem EGR, ale nie był jakoś brudny.
Błędy skasowane.
Pojeździłem trochę (ok. 20 km), ale na samej benzynie. Jazda ze stałą prędkością (70-80 km/h), trochę pałowania i wolnego snucia się od świateł do świateł.
Cisza, spokój... nic nie szarpie, żadnych błędów.
Jeszcze jutro to samo do pracy i z powrotem, ale zaczynam podejrzewać, że winne mogą być ustawienia LPG.

EDIT: 2018-02-27
:( Lipton. Jak wczoraj było ok, czek pojawił się na chwilunię i zniknął, tak dzisiaj zaświecił się i już mnie nie chciał opuścić.
Po pracy podjadę do kumpla odczytać błędy i zobaczymy co dalej. :?
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: "Nowa Nadzieja" Accord Coupe 3.0 V6 2001 ::: QuicksilveR

Post autor: fotografiks »

Daj cynk jeszcze jaki sterownik Ci ten gazowy rzeźnik zapodał?

Przy V6 w sumie ważne są dwa banki - trza by też sprawdzić czy dobrze je skonfigurował.
Bo po tym co zaprezentowałeś parę postów powyżej można się wszystkiego spodziewać...
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2092
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: "Nowa Nadzieja" Accord Coupe 3.0 V6 2001 ::: QuicksilveR

Post autor: QuicksilveR »

fotografiks pisze:Daj cynk jeszcze jaki sterownik Ci ten gazowy rzeźnik zapodał?

Przy V6 w sumie ważne są dwa banki - trza by też sprawdzić czy dobrze je skonfigurował.
Bo po tym co zaprezentowałeś parę postów powyżej można się wszystkiego spodziewać...
Stag Q-max Plus.

Tyle, że teraz jeżdżę na benzynie i efekt jest ten sam, czyli zaczyna szarpać po ok. 20 km i wywala migający czek.
Jak silnik zimny, to jest ok. Nawet jak się rozgrzeje (a V6 rozgrzewa się szybciutko, po ok. 2-3 km przy tych temperaturach), to do tych 20 km jest w porządku.
I dopiero przy tym dystansie, przy zatrzymaniu się lub mocnym zwolnieniu, zaczynają się cyrki :roll:
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: "Nowa Nadzieja" Accord Coupe 3.0 V6 2001 ::: QuicksilveR

Post autor: fotografiks »

Aaaa myślałem ze tylko na LPG odstawia takie cyrki.

Jak na bence także, to czytaj Pan błędy i będziesz znał kierunek ;)
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2092
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: "Nowa Nadzieja" Accord Coupe 3.0 V6 2001 ::: QuicksilveR

Post autor: QuicksilveR »

Jakby ktoś miał jakieś pomysły, to dalszą dyskusję prowadźmy tutaj >>> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?p=56021#p56021" onclick="window.open(this.href);return false;

EDIT: 2018-02-28 :D
... mam i ja 8-) Jeszcze ciepłe, prosto od kuriera :mrgreen:
ISC-paczka.jpg
ISC-paczka.jpg (161.04 KiB) Przejrzano 2756 razy
Wiosno, przybywaj!!! :twisted: :twisted: :twisted:
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
ODPOWIEDZ