Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
SzwedziuZGR
Posty: 414
Rejestracja: 21 mar 2014 12:48
Auto: IS300 SC
silnik: 3.0R6 2JZ GE
Lokalizacja: Zgierz

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

Post autor: SzwedziuZGR »

Przyznaje się bez bicia ten czujnik to moja robota :D ta trytyta miała być tym czasowa aż nie przyjdzie mi czujnik bo w UK ciężko o takie "rarytasy" :D a jak już przyszedł to zapominałem o nim hihi :D i licząc do teraz to ze 2 lata spokojnie tak chodziło. I teraz mi o tym przypomniałeś i nawet znalazłem ten zamówiony czujnik w szufladzie :D
Awatar użytkownika
Krzysiek15255
Posty: 1003
Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
Auto: Accord CG4 1998
silnik: F20B7
Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

Post autor: Krzysiek15255 »

Już nie chciałem obwiniać :D W aucie był w schowku nowy czujnik 2,2kOhma, a do KME potrzebny był 4,7kOhma.

Zawias z V6 założony. Wszystko pasuje bez problemu jedynie przód stoi wyżej niż powinien :D

Obrazek
HCS1817
Posty: 132
Rejestracja: 12 paź 2015 10:30
Auto: Accord cg2
silnik: J30A1
Lokalizacja: Poznań

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

Post autor: HCS1817 »

Nie wiem po jakich tam drogach zmuszony jesteś się poruszać, ale na takim zawiasie to zima niestraszna :). Fakt u mnie v6 na seryjnym zawiasie i przód niżej jest, hmm ciekawe jaka jest różnica w kg zespołów napędowych, między 2.0 a 3.0 ?
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2091
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

Post autor: QuicksilveR »

HCS1817 pisze:hmm ciekawe jaka jest różnica w kg zespołów napędowych, między 2.0 a 3.0 ?
Wg manuala, różnica w masie całkowitej między 2.3 a 3.0 to 50-70 kg, w zależności czy przed-, czy polift. To w przypadku 2.0 różnica będzie pewnie jeszcze większa.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
Krzysiek15255
Posty: 1003
Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
Auto: Accord CG4 1998
silnik: F20B7
Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

Post autor: Krzysiek15255 »

I zdjęcie robione od przodu to też potęguje wrażenie większego prześwitu z przodu. Mierzone od rantu błotnika do osi koła 38cm tył 41cm przód. Także jak będzie mi się chciało bawić to zmienię przednie sprężyny na -35 apex i powinno być równo.

Większość dróg mam spoko. Ale wyjazd z domu i dalszy kawałek drogi darłem spodem jak przymarzło i trochę szkoda mi podłogi na zamarznięty śnieg.

30.03.2018r

Tarcze hamulcowe są jeszcze grube więc zostały lekko przetoczone. Klocki Ate 13.0460-5982.2
Obrazek
" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek
" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
escone
Posty: 304
Rejestracja: 19 cze 2016 22:46
Auto: CG2
silnik: J30A1
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

Post autor: escone »

Na klockach nie ma blaszek ;) będą piszczeć
http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3464" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
Krzysiek15255
Posty: 1003
Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
Auto: Accord CG4 1998
silnik: F20B7
Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

Post autor: Krzysiek15255 »

Się okaże. Na poprzednich też nie było i nie piszczało. Znając życie pewnie ktoś je wyrzucił przy wymianie.

A tak w praktyce to jak one działają?
Awatar użytkownika
escone
Posty: 304
Rejestracja: 19 cze 2016 22:46
Auto: CG2
silnik: J30A1
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

Post autor: escone »

Tłumią mikrodrgania klocków powstające przy hamowaniu (są z materiału plastycznego), co powoduje ocieranie klocka o zacisk i tłoczek z dużą częstotliwością co wywołuje charakterystyczny pisk. ATE często sprzedaje te blaszki w osobnym zestawie
http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3464" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
Krzysiek15255
Posty: 1003
Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
Auto: Accord CG4 1998
silnik: F20B7
Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

Post autor: Krzysiek15255 »

Piski słyszałem. Myślałem jednak, że to kwestia dotarcia. Jak będą dalej piszczeć to będzie trzeba pomyśleć o tych blaszkach. Jakbyś miał jakiś nr ate to byłoby elegancko.

Sprężyny gazowe do maski FA Krosno 23191.00 z Skody Octavii I (1U2 liftback) oraz zapach wisniowy co by wiosnę było czuć.

Sworznie kulowe kupione w rolniczym za jedyne 6,50zł/szt. (ocynkowane na śrubę m8, główka 10mm).

" onclick="window.open(this.href);return false;

Jak zamontuje to wszystko opiszę co i jak jakby ktoś chciał do 2.0 zakładać.
lawina
Posty: 97
Rejestracja: 29 kwie 2016 15:17
Auto: Accord Coupe CG3
silnik: 2.3

Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255

Post autor: lawina »

Coronado Cherry, moj ulubiony California Scent :D
Zakładaj te silowniki i zdaj relacje jak pasują, sam bym chetnie zalozyl :)
Honda Accord CG3 2.3 VTEC USDM
Zablokowany