Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Gleba jak na zimę byłaby spoko gdyby nie zaspy u mnie które niedługo zamarzną i będzie masakra... Dlatego czekam z niecierpliwością na zamówiony seryjny zawias.
Do tego na przód zakupione nowe Profile 205/55/16 w porażającej cenie 213zł za parę
Na zimę jak znalazł.
Na dworze coraz zimniej. Na postoju brak ogrzewania. Po dłuższej jeździe coś tam się rozgrzeje ale ogólnie bez szału. Rozebrany i przejrzany układ chłodniczy. Przepłukany cały układ, odkamieniona nagrzewnica. Z samej nagrzewnicy wyleciało tyle.. "złota"
Do tego wlot do nagrzewnicy był dość zwężony przez jakiś syf. Komuś chyba zabrakło odpowiedniego trójnika przy podłączaniu parownika i zmniejszył przepływ do nagrzewnicy stosując za mały trójnik. Przy okazji znalazłem pewną "januszową" robotę. Złamał się czujnik temperatury parownika i ktoś zamiast założyć nowy to przypiął go na trytytkę do parownika. Kwestia czasu jakby od drgań króćce od wody wyszły z parownika, a reszty to już można się domyślać..
Zamontowany nowy czujnik (aż 8zł ). Układ zalany zimowym Prestonem w końcu zaczął działać poprawnie. W środku ciepło, a i na gaz przełącza się szybciej przez poprawny montaż czujnika.
Zrobiony dolot z kwasówki 2,5" z kolankiem D1Spec i opaski FMIC +5 do mocy
Jakoś przy 3 calowym dolocie auto było chyba lekko żwawsze na niskich obrotach.