Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Andy
Posty: 51
Rejestracja: 19 lip 2017 16:40
Auto: Accord 98-02
silnik: 3,0 V6
Lokalizacja: Białystok

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

Post autor: Andy »

Miałem na myśli przewody gumowe a te jak widzę na zdjęciach masz seryjne.
Honda Accord Coupe 3.0 V6 /CG2/ 2000
Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 184
Rejestracja: 27 wrz 2013 13:50
Auto: CG1
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Kielce

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

Post autor: Kondziu »

Aaa tych narazie nie zmieniam bo z budżetem się nie dopinam.

Na oba Accordy w tym miesiącu pare tysięcy zainwestowałem tak więc narazie będzie cisza może do wakacji.
Andy
Posty: 51
Rejestracja: 19 lip 2017 16:40
Auto: Accord 98-02
silnik: 3,0 V6
Lokalizacja: Białystok

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

Post autor: Andy »

Ciekaw jestem jak hamowanie zmieni się po zamontowaniu przewów w oplocie. Nazbieram trochę kaski i sam sprawdzę efekty.
Honda Accord Coupe 3.0 V6 /CG2/ 2000
Tomek84
Posty: 47
Rejestracja: 26 maja 2016 14:11
Auto: Accord sedan 98-02
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Tarnów / Mielec / Kraków

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

Post autor: Tomek84 »

Kondziu pisze:Tak się zacząłem zastanawiać.
Każdy sedan w PL ma szerokie lampy bo jest z USA/Kanada a mój jedyny ma wąskie.
Może zostawię tak jak jest co by był oryginalny :-)
Osobiście uważam, że te Twoje nadają samochodowi unikalności. Nie widziałem jeszcze drugiego takiego USA dedykowanego na rynek arabski... ;)
Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 184
Rejestracja: 27 wrz 2013 13:50
Auto: CG1
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Kielce

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

Post autor: Kondziu »

Pojeździłem już trochę z nowymi hamulcami.
W weekend dość mocno przegoniłem auto na odcinku 500km

Jest ogromna różnica w hamowaniu, co za czym idzie jeździ się dużo lepiej i bezpieczniej.
Można sobie pozwolić na częstsze i szybsze wyprzedzanie itd.

Cóż mogę powiedzieć, warto było wydać worek pieniędzy akurat na to, polecam wszystkim :D
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

Post autor: slepak »

Zmiana z 260mm na 320mm to już spora poprawa hamowania :mrgreen:
Domyślam się że jesteś zadowolony, bo wiem po cg3 że te 260mm w ogóle nie hamuję i tarcze można zmieniać co 5 tyś kilometrów :twisted:
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2091
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

Post autor: QuicksilveR »

Kondziu pisze:Cóż mogę powiedzieć, warto było wydać worek pieniędzy akurat na to, polecam wszystkim
slepak pisze:Zmiana z 260mm na 320mm to już spora poprawa hamowania
Dodać do tego, że Kondziu jeszcze zregenerował komplet P+T, to już w ogóle musi być bajka.
Ja się zabieram do podmiany na 320 mm jak pies do jeża :mrgreen: Ale to już nieuniknione w najbliższym czasie.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 184
Rejestracja: 27 wrz 2013 13:50
Auto: CG1
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Kielce

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

Post autor: Kondziu »

slepak pisze:Zmiana z 260mm na 320mm to już spora poprawa hamowania :mrgreen:
Domyślam się że jesteś zadowolony, bo wiem po cg3 że te 260mm w ogóle nie hamuję i tarcze można zmieniać co 5 tyś kilometrów :twisted:
U mnie były 280mm ale jedno tłoczkowe i tarcze cienkie na 23mm tylko wchodziły.

Z tyłu też już kiepsko to chodziło tak więc kompletna renowacja się opłacała :-)
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

Post autor: slepak »

Kurde, a po vinie jak sprawdzałem to pamiętam że tam 260 było na przodzie,a z tyłu 262, chodź mogę się mylić.
Na tył to mogłeś adaptery kupić z ebaya, do tego oryginalny zacisk i wsadzać tarczę 300mm z crv/accorda VIII które fabrycznie miały w lepszych wersjach taką średnicę tarcz montowaną. Koszt adapterów koło 100 euro jak pamiętam.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 184
Rejestracja: 27 wrz 2013 13:50
Auto: CG1
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Kielce

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

Post autor: Kondziu »

I tak jest problem z zaciskami z tyłu. Okazuje się że są trzy różne rodzaje zacisków na tył.
I te co kupiłem i zregenerowałem to nie da się do nich założyć linki hamulca ręcznego.
Tak więc regeneruje moje stare a te co kupiłem będą do sprzedania.
Wypiaskowane ocynkowane i zregenerowane.

Do mojej jazdy spokojnie wystarczy taki zestaw jak jest teraz :-)
ODPOWIEDZ