Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
regret
Administrator
Posty: 1044
Rejestracja: 10 lut 2013 22:14
Auto: Accord CG4
silnik: 2.2
Lokalizacja: Elbląg

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: regret »

no i nogi jakies takie ma zgrabne :D

swoja droga modzinsony na plusik i kurde tez zolte hb3 pieknie uchwyciles !! kocur
NPK Team
De opresso liber
Awatar użytkownika
KOko
Posty: 1125
Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.0
Lokalizacja: Białystok

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: KOko »

Tylko dlaczego ona jest odwrócona w złą stronę :evil: :twisted:
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: fotografiks »

KOko pisze:Tylko dlaczego ona jest odwrócona w złą stronę :evil: :twisted:
KOko już naprawiam :P
I masz tyłem :D

Obrazek


Sesja ogólnie na szybko robiona, pierwszy raz z użyciem sprzętu piorunującego w ilości większej niż jeden...
Dopiero w domu zauważyłem ile jest do poprawy od strony ustawienia sceny i samego sprzętu...

Ale efekt jak na first time ... zaskoczył nie tylko Piękną, ale i nawet mnie ;)


I kurcze rozgrzebawszy drzwi okazało sie ze Buszmeski sprzęt rozkręcił mie, nie tyle same drzwi co doprowadził do brzęczenia mechanizmu do podnoszenia szyby :/ Grzebień oraz te elementy krzyżaka wpadają w rezonans i za ... skurczybyka nie wiem jak to wyciszyć... na razie wszystko oberwało smarem i jest nieco lepiej... ale kurcze to nie jest wyeliminowanie problemu na stałe...
Jak wsadzę łapę i chwycę mechanizm łącznie z krzyżakiem jest spokój... na zamkniętej szybie też lepiej bo grzebienia nie słychać jak lata jak szmata na wietrze... ale reszta bebecha nadal gra... Próbował ktoś z Was wyszarpać ten mechanizm na wierzch ?

Badajcie na tą rzeźnie...
" onclick="window.open(this.href);return false;

PS. Wiem... mam LPG więc nie wykluczam ze to właśnie główna przyczyna takiego stanu rzeczy...;)
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Awatar użytkownika
KOko
Posty: 1125
Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.0
Lokalizacja: Białystok

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: KOko »

fotografiks pisze: KOko już naprawiam :P
I masz tyłem :D
:evil: :evil: :evil: :D
Awatar użytkownika
MuzykGrzes
Moderator
Posty: 2000
Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: MuzykGrzes »

Na kolejny zlot z nami mam nadzieje że sam nie przyjedziesz :P
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: fotografiks »

No w tym roku już prawie się udało, ale przez tę zmianę terminu suma sumarum sam poleciałem.

A tym czasem szczelinomierz w rękę i wieczorkiem przy piątuniu będzie zaworownia regulowana ;)


EDIT:
W weekend nareszcie ujrzałem... i jest ... F23Z5 / U2N4, ready to load ;)

Wiec za miesiąc jak u mojego mechanicznego magika zwolni się miejsce to ma niunia nieco odmłodnieje i spadnie jej ilość nalatanych km, miejmy nadzieje w parze ze spożyciem oleju:D
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Awatar użytkownika
MuzykGrzes
Moderator
Posty: 2000
Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: MuzykGrzes »

Hymmm swap?
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: fotografiks »

MuzykGrzes pisze:Hymmm swap?
A no taka mała podmianka;)


Tak czy inaczej czekał mnie rozrząd, olej w skrzyni i wsio inne... więc buły trochę więcej wypakuje i będzie cały motor;)
A w miedzy czasie mój A1 trafi na stół operacyjny i później na półkę ;)

Bo objawy na trzecim cylindrze juz coraz bardziej niepokojące ;)
Obrazek

Niestety będzie to już szło w coraz gorszym kierunku, a jak by ten arbuz odpadł to wiadomo...
Choć pewnie i nie raz tam jakaś pytka się dostała do cylindra...
Wiec pozostaje jedynie szlif, ale z racji pojawienia się Z5`tki nie ma z tym spiny;)

Obrazek

Obrazek

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EDIT: 20.03.2017

Kolejna ciekawa cyfra się pojawiła.

Obrazek

Natomiast co ważniejsze, przy tejże cyfrze spore zmiany.

Było cicho i spokojnie... a teraz jest głosniej ;)

"Nowy" motor F23Z5 trafił na miejsce... jak w poksie -> ALL IN.
Do samochodu wpadł słupek + rozrusznik oraz skrzynia U2N4.
Silnik nalatane miał "teoretycznie" 70 tys mil. Taka informacja w sumie zbędna - traktuje ją na zasadzie - coś musieli podać :D

Ze skrzynią były małe zawirowania i mechanik się zamulił...bo miał zostawić P2A8...
Wiec być może przy kolejnej sesji mechanicznej będzie powrót do emeryckiej eco skrzyni.

Zobaczymy jak się będzie sprawować, na razie mam zafundowany test U2N4. W sumie to od razu widać różnice w "długościach" biegów.
Wiec auto zupełnie inaczej oddaje moment.
No i jest głośniej bo Ulter sie budzi powyżej 3200 rpm... a teraz mam tyle przy 110 na piątce ;)
A po kilkuset km zobaczymy jak to loto na wysokich obrotach, na razie jeszcze nie pałuje... ;)
Skrzynia ewidentnie bardziej rakietna ;)


A wiec tak, podsumowując:

Przy przebiego 371371 km na pokładzie:

- F23Z5 + U2N4
- nowy rozrząd
- położony cały nowy układ hamulcowy
- płyny, filtry
- tarcze przód
- klocki przód
- cylinderek (prawy tył)
- odboje/osłony na przednich amorach
- czujnik spalania stukowego
- świece

F23A1 aktulanie odpoczywa w trawie, ale pewnie się za niego wezmę z samego sentymentu ;)
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Awatar użytkownika
Edi
Moderator
Posty: 1395
Rejestracja: 30 lip 2012 22:53
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.0
Lokalizacja: Kraków

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: Edi »

fotografiks pisze:kolejna ciekawa cyfra się pojawiła.

Obrazek

Natomiast co ważniejsze, przy tejże cyfrze spore zmiany.
No cóż powiem, że cyfra wybitnie imponująca 8-) :shock: ...... jeszcze takiej nie widziałam ...... mój pierwszy raz :D .
A serio ..... jestem pod wrażeniem zmian 8-).
Awatar użytkownika
regret
Administrator
Posty: 1044
Rejestracja: 10 lut 2013 22:14
Auto: Accord CG4
silnik: 2.2
Lokalizacja: Elbląg

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: regret »

Bardzo ładnie foto !! Gratki, że w końcu się udało ze swapem .

Btw. teraz rozumiesz moje rozkminy co do przełożeń skrzyni ? :D
NPK Team
De opresso liber
ODPOWIEDZ