Strona 6 z 12

Re: Rozrząd 3,0 V6

: 14 mar 2018 22:02
autor: rexio
Ja zamawialem wszystko w haparts w zeszlym tygodniu, komplet OEM wraz z pompa wody plus uszczelki dekli i siwec. Do tego plyn chlodniczy.

Re: Rozrząd 3,0 V6

: 15 mar 2018 10:59
autor: slepak
Warto dopisać że rolki NTN też śmiało można zakładać.
Pasek rozrządu Mitsuboshi(to jest na tzw. pierwszy montaż zakładane).
Do kompletu brakuje jeszcze paska PK nowego, bando czy Mitsuboshi.

Za jednym razem warto też ustawić zawory, sprawdzić świece, nowy płyn chłodniczy jako że pompa wody będzie nowa.

Re: Rozrząd 3,0 V6

: 15 mar 2018 13:12
autor: Andy
Zastanawiam się jeszcze nad wymianą napinacza hydraulicznego bo mam najechane 130000km a mechanik który pracuje w aso honda i serwicuje mi po godzinach hankę mówił że te napinacze spokojnie do 220000km wytrzymują i jak nie huczy to nie dotykać. Co koledzy na to :?:

Re: Rozrząd 3,0 V6

: 15 mar 2018 14:31
autor: slepak
Andy pisze:Zastanawiam się jeszcze nad wymianą napinacza hydraulicznego bo mam najechane 130000km a mechanik który pracuje w aso honda i serwicuje mi po godzinach hankę mówił że te napinacze spokojnie do 220000km wytrzymują i jak nie huczy to nie dotykać. Co koledzy na to :?:

Może ujmę to tak:
"chytry traci dwa razy"

Nawet jeśli masz i na milion procent pewny przebieg, to i tak nikt nie da Ci gwarancji że napinacz wytrzyma do 200 tyś kilometrów.
A że te napinacze lubią padać i robić spustoszenie w silniku, historia pokazała już nieraz na forum.
Także jak chcesz robić rozrząd do kompletny, ceny oem napinacza z ebaya to koło 125 dolarów + opłaty 27 dolarów.

https://www.ebay.de/itm/HONDA-OEM-Engin ... SwuuRaqiEb" onclick="window.open(this.href);return false;

Koszt zakupu używanego silnika(nie wiadomo w jakim stanie)+ kolejny raz rozrząd itd. na pewno będzie wyższy od kpl. rozrządu.

Re: Rozrząd 3,0 V6

: 15 mar 2018 14:33
autor: wysio
W tej Hondzie napinacz hydrauliczny wymienia się co drugą zmianę rozrządu - pod warunkiem, że wcześniej był OEM. Z resztą podczas wymiany można łatwo ocenić stan napinacza. To w sumie najdroższa i najbardziej kłopotliwa pod względem dostępu część.
W moim wypadku napinacz wystarczył na 230 tys. Podczas wymiany rozrządu mechanik powiedział, że już działał ostatkiem sił.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Re: Rozrząd 3,0 V6

: 15 mar 2018 20:12
autor: Andy
Ok. To trochę loteria zgadzam się z kolegami co do wymiany napinacza. Czy mógłbym poprosić kolegę Rexia o wysłanie na PW cennika rozrządu oraz marek które zaproponawał haparts. Będę wdzięczny za podpowiedż.

Re: Rozrząd 3,0 V6

: 15 mar 2018 21:19
autor: Kondziu
Rexio może napiszesz tutaj.
Ja też jestem ciekaw kosztów.

Ja w tym miesiącu wydaje miliony na nowe hamulce a maj czerwiec się rozrząd szykuje.

Re: Rozrząd 3,0 V6

: 15 mar 2018 21:49
autor: williams
Dołączam się.

GMB, KOYO, Gates, i OEM napinacz. Może w hurcie będzie taniej ;)

Re: Rozrząd 3,0 V6

: 15 mar 2018 22:49
autor: slepak
Haparts cenami nie rozpieszcza.
Jak ktoś ma ebaya, to dostanie wszystkie graty prosto z Japonii oem czy USA. Od jakiś dwóch lat tylko tak części oryginalne zamawiam.

Re: Rozrząd 3,0 V6

: 15 mar 2018 23:13
autor: Kondziu
Ja tylko się zastanawiam czy nie będzie jakiejś różnicy skoro mam J30A2