Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

F20B5 147 km Przedlift

Mechanika, elektryka, naprawy i inne problemy
Awatar użytkownika
krisss111
Posty: 1700
Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
Auto: CG4 2001r
silnik: f20B7
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
Kontakt:

Re: F20B5 147 km Przedlift

Post autor: krisss111 »

miałem napisać, o frankach g23, o turbo, o czapkach z h22 czy h23 itd
ale jak przeczytałem to:
Nie chcę robić swapa na h22 czy dorzucać turbo poprostu chciałbym zapewnić aktualniej jednostce jak najlepsze warunki i ją lekko dopieścić
to powiem jedno... odpuść sobie. żadna zmiana wydechu, czy dolotu nie da realnego przyrostu mocy który byłbyś w stanie odczuć/wykorzystać.
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
Awatar użytkownika
macioo
Posty: 140
Rejestracja: 01 kwie 2015 13:41
Auto: CG4
silnik: 2.2 DOHC VTEC
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Re: F20B5 147 km Przedlift

Post autor: macioo »

no jedynie zmiana głowicy na h22 by coś dała ;)
Awatar użytkownika
krisss111
Posty: 1700
Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
Auto: CG4 2001r
silnik: f20B7
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
Kontakt:

Re: F20B5 147 km Przedlift

Post autor: krisss111 »

e tam... najwięcej to da swap na hserię+u2q7 ewentualnie +ślimak .... i to jest chyba naj naj bardziej mocogenne rozwiązanie
lub dawać ślimak do tego co jest.
przyrost mocy przy samej czapce jest też w sumie znikomy i nie wiem czy się to opłaca
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
Awatar użytkownika
Krzysiek15255
Posty: 1003
Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
Auto: Accord CG4 1998
silnik: F20B7
Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)

Re: F20B5 147 km Przedlift

Post autor: Krzysiek15255 »

Tak dla poglądu. Accord Coupe VI F20B7 na sekwencji Diego G3 KME Silver. Kolektor 421 jakiś chinol chyba. Wycięty katalizator. Dolot kwasówka 2,5 " i filtr z Integry.

" onclick="window.open(this.href);return false;
ODPOWIEDZ