Re: Maglownica, przekładnia kierownicza.
Dzień dobry
może ktoś tu jeszcze zajrzy i mi coś podpowie. Walczę ze stukami na dziurach przy wolnej jeździe z Hondą mojej Pani. A, że tam wszystko musi być cacy, więc trzeba to zrobić
Powymieniane wszystko, sworznie, tuleje, nowe amorki, ostatnio gumy poliuretanowe stabilizatora i... dalej coś się łomocze. Regenerację magla odłożyłem na koniec, bo to najdroższa operacja, a jest luz wyczuwalny na lewym kole. To już opinia któregoś z rzędu mechanika, ale biorę poprawkę na to, bo u siebie w audi dzięki ich podpowiedziom jestem 1000zł w plecy na właśnie regeneracji.
I teraz - czy można może w maglu wymienić same tuleje, bo pewnie one powodują to stukanie/kołatanie.. bo poza tym nic się nie dzieje, nie ma luzów na kierze, magiel suchy, śrubę dokręcaliśmy, ale to nie to.
Wiecie, nie chcę zrobić regeneracji jak jej nie trzeba robić może, jakieś sugestie?
Patrzyłem w notatki, łączników stab nie wiem czy nie wymieniałem, ale żadem mechanik się nie czepiał ich i tak..