Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Silber CG4 von Piter ;)
- Piter
- Posty: 398
- Rejestracja: 10 wrz 2014 12:49
- Auto: CG4 i BA2
- silnik: F20B7, B20A1
- Lokalizacja: Warszawa
Silber CG4 von Piter ;)
Witam,
chciałbym przedstawić mojego Accorda
Model: Coupe CG4
Rok: 2000 (pierwsza rejestracja 2001)
Silnik: F20B7, VTEC, 147KM
Skrzynia: Automatyczna, BAXA
Kolor: srebrny
Środek: czarny, skóra
Wydech: stock
Dolot: stock
Hamulce: stock
Zawieszenie: stock
Koła:OEM felgi 15", opony 195/65R15 - zimowe Goodyear Ultra Grip 9, letnie Goodyear Efficientgrip Performance
Body-kit: stock + owiewki
Car Audio: seryjne BOSE, radio Becker Traffic Pro High Speed z navi
Dodatki: Instalacja gazowa STAG-4 QBox, wtryski HANA Green, reduktor KME-1 Silver
Plany: Jeździć, utrzymywać w dobrym stanie, poprawić spasowanie tylnego zderzaka
Rozczarowany mizerną ofertą rodzimego rynku z końcem września ub.r. pojechałem do Niemiec w poszukiwaniu Accorda CG2. Na oku miałem cztery egzemplarze i liczyłem, że chociaż jeden z nich okaże się spełniać moje oczekiwania. Niestety, wyszło inaczej. Rozczarowany pojechałem obejrzeć z ciekawości dość drogie CG4, które stało w Berlinie, ale było bardzo ładne na zdjęciach. Na miejscu okazało się, że rzeczywistość przerosła moje oczekiwania. Zobaczyłem auto, które było bardzo zadbane, od nowości w jednych rękach i serwisowane w ASO. Jedynym mankamentem poza delikatnymi obtarciami zderzaka był fakt, że samochód był malowany. Zostało to jednak zrobione dobrze, a całokształt nie sprawiał wrażenia jakby auto było bite. Choć nie jechałem z myślą o zakupie tego CG4 to decyzję podjąłem bardzo szybko. Udało się stargować cenę do akceptowalnego pułapu i ruszyłem w drogę do PL
Na miejscu stan techniczny auta się potwierdził. Przebieg niespełna 100 tysięcy kilometrów, wszystkie płyny nowe, auto było świeżo po wymianie rozrządu na oryginał. Faktycznie ktoś o nie dbał, tak więc w zasadzie jedyne inwestycje, które poniosłem poza profilaktyczną wymianą oleju, to wymiana dolnych sworzni i serwis klimatyzacji. Samochód okazał się być prosty, nie bity, a jedyna korozja jaką znalazłem była na belce tylnego zderzaka. Zachęcony ogólnym dobrym stanem oddałem samochód na konserwację podwozia i profili zamkniętych, a także założyłem gaz.
Obecnie przejechałem tym samochodem mniej więcej cztery tysiące kilometrów i jestem bardzo zadowolony, chociaż mimo wszystko żałuję, że to nie jest CG2 - szczególnie w tym stanie. Miałem przyjemność jechać V6 i faktycznie różnica jest duż aczkolwiek nie jest tak jak niektórzy na forum nieomal piszą, że CG4 się nie nadaje... po prostu to nie jest auto do ścigania, ale na miasto mocy mu w zupełności wystarcza. Nie zauważyłem też żebym był zawalidrogą
Mam nadzieję, że Acc będzie się sprawował conajmniej tak dobrze jak moja Prelude Z najbliższych planów na przyszłość będzie wymiana oleju w skrzyni - na razie szukam kogoś, kto pomoże mi zrobić prawidłowo wymianę dynamiczną. Na wiosnę będę chciał poprawić spasowanie tylnego zderzaka, który jest delikatnie przesunięty w bok. Na sezon letni planuję też jakieś większe koła. Potem zobaczymy
chciałbym przedstawić mojego Accorda
Model: Coupe CG4
Rok: 2000 (pierwsza rejestracja 2001)
Silnik: F20B7, VTEC, 147KM
Skrzynia: Automatyczna, BAXA
Kolor: srebrny
Środek: czarny, skóra
Wydech: stock
Dolot: stock
Hamulce: stock
Zawieszenie: stock
Koła:OEM felgi 15", opony 195/65R15 - zimowe Goodyear Ultra Grip 9, letnie Goodyear Efficientgrip Performance
Body-kit: stock + owiewki
Car Audio: seryjne BOSE, radio Becker Traffic Pro High Speed z navi
Dodatki: Instalacja gazowa STAG-4 QBox, wtryski HANA Green, reduktor KME-1 Silver
Plany: Jeździć, utrzymywać w dobrym stanie, poprawić spasowanie tylnego zderzaka
Rozczarowany mizerną ofertą rodzimego rynku z końcem września ub.r. pojechałem do Niemiec w poszukiwaniu Accorda CG2. Na oku miałem cztery egzemplarze i liczyłem, że chociaż jeden z nich okaże się spełniać moje oczekiwania. Niestety, wyszło inaczej. Rozczarowany pojechałem obejrzeć z ciekawości dość drogie CG4, które stało w Berlinie, ale było bardzo ładne na zdjęciach. Na miejscu okazało się, że rzeczywistość przerosła moje oczekiwania. Zobaczyłem auto, które było bardzo zadbane, od nowości w jednych rękach i serwisowane w ASO. Jedynym mankamentem poza delikatnymi obtarciami zderzaka był fakt, że samochód był malowany. Zostało to jednak zrobione dobrze, a całokształt nie sprawiał wrażenia jakby auto było bite. Choć nie jechałem z myślą o zakupie tego CG4 to decyzję podjąłem bardzo szybko. Udało się stargować cenę do akceptowalnego pułapu i ruszyłem w drogę do PL
Na miejscu stan techniczny auta się potwierdził. Przebieg niespełna 100 tysięcy kilometrów, wszystkie płyny nowe, auto było świeżo po wymianie rozrządu na oryginał. Faktycznie ktoś o nie dbał, tak więc w zasadzie jedyne inwestycje, które poniosłem poza profilaktyczną wymianą oleju, to wymiana dolnych sworzni i serwis klimatyzacji. Samochód okazał się być prosty, nie bity, a jedyna korozja jaką znalazłem była na belce tylnego zderzaka. Zachęcony ogólnym dobrym stanem oddałem samochód na konserwację podwozia i profili zamkniętych, a także założyłem gaz.
Obecnie przejechałem tym samochodem mniej więcej cztery tysiące kilometrów i jestem bardzo zadowolony, chociaż mimo wszystko żałuję, że to nie jest CG2 - szczególnie w tym stanie. Miałem przyjemność jechać V6 i faktycznie różnica jest duż aczkolwiek nie jest tak jak niektórzy na forum nieomal piszą, że CG4 się nie nadaje... po prostu to nie jest auto do ścigania, ale na miasto mocy mu w zupełności wystarcza. Nie zauważyłem też żebym był zawalidrogą
Mam nadzieję, że Acc będzie się sprawował conajmniej tak dobrze jak moja Prelude Z najbliższych planów na przyszłość będzie wymiana oleju w skrzyni - na razie szukam kogoś, kto pomoże mi zrobić prawidłowo wymianę dynamiczną. Na wiosnę będę chciał poprawić spasowanie tylnego zderzaka, który jest delikatnie przesunięty w bok. Na sezon letni planuję też jakieś większe koła. Potem zobaczymy
Ostatnio zmieniony 14 maja 2015 16:05 przez Piter, łącznie zmieniany 3 razy.
- rexio
- Posty: 815
- Rejestracja: 16 sie 2014 13:08
- Auto: Accord Coupe 02
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Slask
Re: Silber CG4 von Piter ;)
Fajna! Widac ze stan na prawde ok. Czyli obaj przytargalismy w zeszlym roku coraz rzadziej spotykane perelki. Bezawaryjnosci i powodzenia w modach!
- STomasz
- Posty: 325
- Rejestracja: 05 maja 2011 15:41
- Auto: Accord coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Olsztyn/Mrągowo
Re: Silber CG4 von Piter ;)
Ładnie się prezentuje i ma zadbane wnętrze.
Ostatnio dużo śmigam po mieście i z chęcią zamienił bym się na skrzynie biegów
Gratki zakupu
Ostatnio dużo śmigam po mieście i z chęcią zamienił bym się na skrzynie biegów
Gratki zakupu
Accord Coupe 2.0 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=335" onclick="window.open(this.href);return false;
- przemek
- Posty: 625
- Rejestracja: 19 paź 2013 23:30
- Auto: Accord 99 CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: kuyavian-pomeranian/NL
Re: Silber CG4 von Piter ;)
cóż mogę powiedzieć, zadbana maszyna . dobre koło, lekkie obniżenie i będzie cacy fakt 2.0 w AT pewnie nie jedzie żywiołowo, ale to w końcu limuzyna
- addamah
- Posty: 403
- Rejestracja: 27 sie 2012 13:39
- Auto: Accord coupe 99
- silnik: F22B DOHC
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Silber CG4 von Piter ;)
Tak: to jest dobra baza- ale już wyjaśniłeś że jesteś powściągliwy-owiewki już miała
Autko ładne i brak przetarcia fotela kierowcy
Pogadaj z TECU na temat dodatkowej chłodnicy oleju ,którą u siebie zamontował a też ma 2,0 w automacie.
Autko ładne i brak przetarcia fotela kierowcy
Pogadaj z TECU na temat dodatkowej chłodnicy oleju ,którą u siebie zamontował a też ma 2,0 w automacie.
- wysio
- Posty: 778
- Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
- Auto: Accord Coupe 99
- silnik: V6 3l
- Lokalizacja: Otwock
Re: Silber CG4 von Piter ;)
Heh, no ja też w listopadzie znalazłem dobrze utrzymane CG2. Więc witam w klubie
Możesz zaradzić, ile euro kosztowało Cię auto?
Możesz zaradzić, ile euro kosztowało Cię auto?
- cisek33
- Posty: 366
- Rejestracja: 21 mar 2014 17:30
- Auto: Accord Coupe
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Rawicz/Góra
Re: Silber CG4 von Piter ;)
całkiem zadbana niemiec nie płakał jak sprzedawał? dwa litry to zdecydowanie za mało jak dla mnie ,ba nawet te trzy litry szału nie robią myślę ,że V8 dawałoby radę
tak poważnie to wiem ,że auto jest w dobrych rękach i nawet jak mu trochę do ideału brakuje to będzie to zrobione. Ja jakbym do niemca po auto pojechał to bym chyba pierwsze kupił jakie bym oglądał
tak poważnie to wiem ,że auto jest w dobrych rękach i nawet jak mu trochę do ideału brakuje to będzie to zrobione. Ja jakbym do niemca po auto pojechał to bym chyba pierwsze kupił jakie bym oglądał
Ciche auta zabijają dzieci
olej bierze?A co ma kurna dawać?
olej bierze?A co ma kurna dawać?
Re: Silber CG4 von Piter ;)
Kolejne fajne coupe polecam dodatkową chłodnicę oleju skrzyni biegów jeśli jeszcze skrzynia chodzi bardzo dobrze.
- Piter
- Posty: 398
- Rejestracja: 10 wrz 2014 12:49
- Auto: CG4 i BA2
- silnik: F20B7, B20A1
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Silber CG4 von Piter ;)
Dzięki wszystkim za miłe słowa Odpowiadając po kolei na pytania:
przemek - trzeba wyczuć ten automat i nawet da się jeździć. Mankamentem jest to, że ten silnik jedzie niestety tylko i wyłącznie górą >4000rpm, a więc trzeba przycisnąć jak się chce mocy. Z takiej codziennej jazdy po mieście najgorszy moment przypada przy prędkościach między 40 a 50 km/h jeśli trzeba gwałtownie przyspieszyć. Jest już ciut zbyt późno, aby automat mógł zredukować do "jedynki", a "dwójka" zaczyna ciągnąć pełną siłą dopiero od 60km/h. Występuje taki swoisty obszar "turbo-dziury". Choć jak już się VTEC załączy to "dwójka" ciągnie prawie do 110 i to jest baaardzo fajne Potem jest jeszcze trójka do ok. 150-160km/h i potem nie ma już nic. Na czwórce przy przekroczeniu 160km/h można już mówić wyłącznie o powolnym rozpędzaniu się. Z tymże jak mówię na miasto starcza
addamah - owiewki Heko to moja zasługa. Są fajne, dobrze się komponują, ale trochę szumią, nawet mocno >= 120km/h :/ Co do fotela kierowcy, to nie ma przetarcia w typowym miejscu - ma za to inny mankament (patrz załącznik). Potwierdzam też za przedmówcami, że wnętrze jest pięknie zachowane - czyste, ładne, niepalone w środku. Ja mimo że jeszcze palę to w Acc powstrzymuję się od nałogu. Za ładnie pachnie
cisek33 - Niemiec do dziś dzwoni posłuchać silnika I uwierz mi, bo trochę się znamy i nie kupiłbyś żadnego z tych V6 które oglądałem, nie były warte tych pieniędzy. To CG4 bije wszystkie cztery V6-ki, które miałem na celowniku swoim stanem. Co do kosztu, o który pytał wysio to samo auto minimalniie przekroczyło 10 tysięcy złotych (nie uwzględniając kosztów sprowadzenia ani rejestracji).
Tecu - A więcej szczegółów odnośnie tej dodatkowej chłodnicy? Myślę, że skrzynia jest w niezłym stanie - pomimo jakiś tam moich wcześniejszych wątpliwości. Na zimno pracuje nieco gorzej, ale na ciepło bez zastrzeżeń.
Chyba tyle. W załączniku jedyne uszkodzenie tapicerki jakie znalazłem - najprawdopodobniej powstało od klamry pasa bezpieczeństwa. Nie bardzo wiem co z nim zrobić, nie gadałem jeszcze z żadnym tapicerem. Trochę mnie wkurza :/
przemek - trzeba wyczuć ten automat i nawet da się jeździć. Mankamentem jest to, że ten silnik jedzie niestety tylko i wyłącznie górą >4000rpm, a więc trzeba przycisnąć jak się chce mocy. Z takiej codziennej jazdy po mieście najgorszy moment przypada przy prędkościach między 40 a 50 km/h jeśli trzeba gwałtownie przyspieszyć. Jest już ciut zbyt późno, aby automat mógł zredukować do "jedynki", a "dwójka" zaczyna ciągnąć pełną siłą dopiero od 60km/h. Występuje taki swoisty obszar "turbo-dziury". Choć jak już się VTEC załączy to "dwójka" ciągnie prawie do 110 i to jest baaardzo fajne Potem jest jeszcze trójka do ok. 150-160km/h i potem nie ma już nic. Na czwórce przy przekroczeniu 160km/h można już mówić wyłącznie o powolnym rozpędzaniu się. Z tymże jak mówię na miasto starcza
addamah - owiewki Heko to moja zasługa. Są fajne, dobrze się komponują, ale trochę szumią, nawet mocno >= 120km/h :/ Co do fotela kierowcy, to nie ma przetarcia w typowym miejscu - ma za to inny mankament (patrz załącznik). Potwierdzam też za przedmówcami, że wnętrze jest pięknie zachowane - czyste, ładne, niepalone w środku. Ja mimo że jeszcze palę to w Acc powstrzymuję się od nałogu. Za ładnie pachnie
cisek33 - Niemiec do dziś dzwoni posłuchać silnika I uwierz mi, bo trochę się znamy i nie kupiłbyś żadnego z tych V6 które oglądałem, nie były warte tych pieniędzy. To CG4 bije wszystkie cztery V6-ki, które miałem na celowniku swoim stanem. Co do kosztu, o który pytał wysio to samo auto minimalniie przekroczyło 10 tysięcy złotych (nie uwzględniając kosztów sprowadzenia ani rejestracji).
Tecu - A więcej szczegółów odnośnie tej dodatkowej chłodnicy? Myślę, że skrzynia jest w niezłym stanie - pomimo jakiś tam moich wcześniejszych wątpliwości. Na zimno pracuje nieco gorzej, ale na ciepło bez zastrzeżeń.
Chyba tyle. W załączniku jedyne uszkodzenie tapicerki jakie znalazłem - najprawdopodobniej powstało od klamry pasa bezpieczeństwa. Nie bardzo wiem co z nim zrobić, nie gadałem jeszcze z żadnym tapicerem. Trochę mnie wkurza :/